Kosmetyki z Action. Czy warto się nimi zainteresować? Czego się można po nich spodziewać?

     Hej wam wszystkim. Dzisiaj poruszę temat dość mocno komentowany na różnych grupach w mediach społecznościowych a mianowicie Kosmetyki z Action. Dzisiaj postaram się odpowiedzieć na pytanie zawarte w tytule tego wpisu.


Jak zapewne wiecie w sklepach Action można znaleźć kosmetyki nie tylko przeznaczone do makijażu ale także do pielęgnacji. Głównymi dwoma markami jakie można znaleźć w Action na dziale URODA są kosmetyki takich marek jak Max&More oraz Fab Factory.


Ja sama osobiście używam kosmetyków Max&More oraz Fab Factory nie tylko do makijażu ale także do codziennej pielęgnacji. Jak zapewne wiecie zajmuję się stylizacją paznokci oraz wykonywaniem makijażu na różne okazje. Szczerze powiem, że wcześniej nastawiona byłam negatywnie do kosmetyków z Action ponieważ wydawało mi się, że nie spełnią one roli do której zostały stworzone.


Jednak moja przyjaciółka Ola kupiła mi chyba na jakąś okazję zestaw kosmetyków marki Max&More w skład którego wchodziły następujące produkty: baza pod makijaż, podkład, korektor, paletka cieni do powiek, paletka cieni do brwi, tusz, rozświetlacz, bronzer oraz pomadka. Szczerze byłam sceptycznie nastawiona do tych produktów ale stwierdziłam, że skoro już je dostałam to warto je przetestować i sprawdzić jak będą się zachowywać na mojej twarzy.


Dodatkowo jeszcze dostałam zestaw gąbeczek i pędzli oraz zestaw produktów przeznaczonych do pielęgnacji. Ola wiedziała jak bardzo staram się dbać o swoją skórę zwłaszcza w dobie choroby na jaką cierpię czyli na Łuszczycę. Jako osoba z bardzo wrażliwą skórą podstawowym elementem każdego mojego codziennego makijażu jest bardzo dobrze nawilżona i odżywiona cera.


Postanowiłam zrobić tygodniowy test czyli przez tydzień będę używała tylko produktów z Action i po tygodniu zobaczę jak będzie wyglądała moja cera. Z początku mój narzeczony nie był zadowolony z mojego pomysłu ale jak stwierdził jestem i tak uparta więc nie ma sensu mnie na siłę zmieniać.


Przez cały tydzień stosowałam tylko produkty dostępne w sklepie Action i szczerze muszę przyznać, że rezultat bardzo mnie zaskoczył. Było to oczywiście zaskoczenie pozytywne ponieważ po stosowaniu produktów pielęgnacyjnych z Action moja cera była w o wiele lepszej kondycji nim przed zastosowaniem tych produktów. Potem jednocześnie do codziennego makijażu używałam tylko kosmetyków z firmy Max&Mora oraz Fab Factory.


Szczerze muszę przyznać, że efekty jakie uzyskiwałam tymi kosmetykami były naprawdę zaskakujące. Testowałam te kosmetyki i szczerze praca z nimi była dla mnie czystą przyjemnością. Teraz w moich zbiorach kosmetycznych, które są bardzo duże posiadam bardzo wiele kosmetyków z Action jak również produktów niezbędnych do wykonywania makijaży oraz do stylizacji paznokci.


Moje klientki gdy stosuję w swojej pracy kosmetyki z Action są bardzo zaskoczone, że makijaż czy też paznokcie czy też zabiegi pielęgnacyjne dają takie efekty. Gdy mówię jakie produkty zostały użyte to są w szoku bo spodziewały się drogich produktów. Jednak kosmetyki z Action nie są drogie ponieważ są w cenach idealnie dopasowanych do portfeli przeciętnych osób i każdy może spokojnie sobie pozwolić na ich zakup.


W tytule tego wpisu zamieściłam dwa pytania takie jak: Czy warto się zainteresować kosmetykami z Action oraz Czego się można po nich spodziewać. Odpowiedź na te dwa pytania są bardzo proste a mianowicie warto zainwestować w kosmetyki Action oraz można się spodziewać po nich efektów jak przy użyciu kosmetyków drogich marek.


Podsumowując kosmetyki z Action nie ważne czy do makijażu czy do pielęgnacji są warte swojej ceny ponieważ ich jakość, wykonanie oraz ich skład są naprawdę warte każdej wydanej na nie złotówki. Nie tylko kosmetyki ale także produkty do wykonywania makijażu czy do pielęgnacji warte są zakupu. Mam nadzieję, że dzięki temu co tutaj opisałam każdy podejmie odpowiednią decyzję. Ja gorąco polecam wprowadzić kosmetyki z Action do swojej kosmetyczki. Naprawdę warto przekonać się o tym na własnej skórze. W Kolejnym wpisie opiszę po krótce każdy kosmetyk z osobna zarówno z firmy Max&More oraz Fab Factory. Mam nadzieję, że dzięki temu przekonacie się do kosmetyków z Action.

Komentarze

Popularne posty