Każdy miał swoje początki

 Jak wiadomo wszystko musi mieć swój początek. Moja przygoda z makijażem i ogólnie kosmetyką zaczęła się gdy jako mała dziewczynka podkradałam mojej mamie kosmetyki i próbowałam ich na swój sposób używać. Jednak gdy chodziłam do Szkoły Podstawowej czy Gimnazjum to wiedziałam, że kosmetyka to jest coś co od zawsze mnie interesowało i z czym wiążę swoją przyszłość. Jednak nie zawsze początki są łatwe i przyjemne lecz nawet jeśli spotykają nas niepowodzenia to nie wolno się poddawać i trzeba walczyć o swoje marzenia. Ja gdy byłam w Liceum podjęłam decyzję, że chcę kształcić się w kierunku Kosmetycznym i realizuję to w miarę możliwości. Skończyłam Studium Policealne o kierunku Technik Usług Kosmetycznych lecz uznałam, że wiedza jaką posiadam jest jeszcze nie na takim poziomie jakbym chciała i dlatego zdecydowałam się na Studia oczywiście na kierunku Kosmetologia. Poza tym czekając na rozpoczęcie zajęć na Uczelni rozwijam swoje zainteresowania poprzez czytanie artykułów kosmetycznych, przeglądanie filmów o tej tematyce jak również poprzez testowanie kosmetyków. 

Każdy z nas ma swoje zainteresowania, które rozwija w miarę swoich możliwości. Ja inwestuję pieniądze w kosmetyki aby kręcić z nich filmiki na których testuję posiadane przeze mnie kosmetyki. Muszę przyznać, że moja kosmetyczka jest dość pokaźnych rozmiarów a nowych nabytków ciągle przybywa. Robiąc to co się lubi i w czym czujemy się dobrze to jest nie tylko przyjemność dla nas ale również dla innych osób, które mogą brać z nas przykład. 

Ja staram się w swoich filmikach w social mediach pokazywać nie tylko zalety ale również wady testowanych przeze mnie kosmetyków. Robię to aby pokazać, że kosmetyki jak i makijaż wcale nie musi być przeznaczona dla osób bogatych. Makijaż jak i Kosmetyka jest dla każdego bez względu na wiek, płeć, pochodzenie czy też miejsce zamieszkania. Zarówno osoby mieszkające w mieście jak również na wsi mają prawo do tego aby bawić się makijażem i kosmetykami jeśli to sprawia im przyjemność.

Wiadomo, że początki są trudne ale jak to się mówi:" kto nie ryzykuje ten nie pije szampana". Chodzi mi tutaj o to aby nie dyskryminować nikogo bo na przykład używa tańszych kosmetyków a ktoś inny droższych. Jedni mogą sobie pozwolić na kosmetyki tak zwane wysoko pułkowe a inni na kosmetyki tak zwane nisko pułkowe. 

Ja w swojej kosmetyczce mam kosmetyki droższe jak i tańsze ale najważniejsze jest dla mnie przede wszystkim to aby używać kosmetyków zgodnie z ich przeznaczeniem. Dla mnie nie ma znaczenia, że moimi filmikami interesują się nie tylko dziewczyny ale również chłopcy. 

Jakiś czas temu na jednym z portali społecznościowym na którym prowadzę swoją grupę odezwał się do mnie pewien chłopak, który po obejrzeniu moich filmików powiedział, że przełamał strach przez pokazaniem się w makijażu oraz powiedział, że jestem dla niego wzorem do naśladowania. Bardzo miło czytało się takie opinie bo dzięki temu wiem, że to co robię ma sens.

Mam dla was wszystkich jedną bardzo ważną radę a mianowicie nie zwracajcie uwagi na opinię innych ludzi bo każdy ma prawo do własnych planów i marzeń oraz ma prawo do realizacji swoich zainteresowań. 

Ja przestałam się przejmować opiniami ludzi, którzy uważają, że kosmetyka i makijaż nie jest dla mnie bo nie mam wyglądu modelki ale tak naprawdę zazdroszczą mi tego, że mam silną wolę aby rozwijać swoje zainteresowanie i pasję. 


Komentarze

Popularne posty