Ukryte piękno

Nie ma czegoś takiego jak brzydka kobieta czy dziewczyna gdyż każda z nas jest piękna na swój własny sposób. Można powiedzieć, że jedna dba bardziej o siebie a druga mniej ale żadna z nas nie jest brzydka. Kiedy na świecie pojawiły się kosmetyki to nie od razu każda z nas wiedziała jak idealnie się nimi posługiwać. Piękno kobiety czy też dziewczyny jest ukryte w niej i tylko trzeba wiedzieć jakie zastosować sposoby aby to piękno wydobyć na wierzch. Doskonale zdaję sobie sprawę z tego, że nie jestem zbyt piękna ale wiem jak za pomocą kosmetyków pokazać swoje ukryte piękno.

Wiem, że nie wszystkie dziewczyny potrafią w odpowiedni sposób używać kosmetyków i tracą umiar co prowadzi do tego, że wyglądają sztucznie ale to nie o to chodzi w stosowaniu kosmetyków. Każdy kosmetyk ma swoje unikatowe zastosowanie lecz czasami zdarzaję się tak zwane kosmetyki wielofunkcyjne czyli takie które mają więcej niż jedno zastosowanie. Czasami zdarza się, że młode dziewczyny które dopiero zaczynają swoją przygodę z make up-em nie mając oparcia w innych kobietach robią z sibie tak zwane teatralne lalki.

Młode dziewczyny popadają ze skrajności w skrajność czyli albo używają za dużo kosmetyków albo wręcz odwrotnie używają zdecydowanie za mało i wtedy ten make up nie jest idealnym podkreśleniem urody. 

Kosmetyki mają swoje zastosowania i dlatego zanim zaczniemy swoją przygodę z make up-em to najlepszym rozwiązaniem jest szczególnie dla młodej dziewczyny zasięgnąć o pomoc do kogoś bardziej doświadczonego. Ja gdy zaczynałam swoją przygodę z make up-em nie chciałam a może nawet się bałam poprosić o radę bo bałam się iż zostanę wyśmiana lecz w końcu zrozumiałam, że muszę poprosić o pomoc aby mój pierwszy make up wyglądał świeżo a co najważniejsze delikatnie podkreślał moją urodę.

Od tamtej pory na własną rękę dokształcam się w kierunku tego jak powinien wyglądać perfekcyjny make up. Testowałam nie tylko na sobie ale też na swojej przyjaciółce wiedzę jaką zdobywałam i dzięki temu wiem jak teraz mam stosować kosmetyki aby wyglądać na swój wiek.

Komentarze

Popularne posty