Powitanie

            Długo nosiłam się z zamiarem założenia bloga o kosmetykach. Ciągle to odkładałam na później bo zawsze coś stawało mi na przeszkodzie ale postanowiłam w końcu zrobić pierwszy krok i tak oto powstała „Kosmetykomaniaczka82”.

        Blog powstał z zamiłowania do urody i kosmetyków. Będę przygotowywała dla Was wpisy kosmetyczne, pielęgnacyjne, beauty ale myślę że nie tylko. Postaram się jak najczęściej recenzować kosmetyki, których używam i które mogę Wam z czystym sumieniem polecić, ale również te które moim zdaniem najlepiej omijać z daleka.

        Zapraszam Was do śledzenia mojego bloga o urodzie i kosmetykach, wierzę że z czasem będzie Nas tutaj coraz więcej :-). Zachęcam również do odwiedzenia mojego konta na Instagramie i YouTube gdzie będę informować o nowych wpisach.

        Jak już wcześniej wspomniałam od dawna chciałam mieć swój blog o kosmetykach, na którym mogłabym pisać recenzje kosmetyczne, polecać Wam różnego rodzaju kosmetyki. Kiedy decyzja zapadła pojawił się problem jak mój blog powinien się nazywać. 

        Długo głowiłam się nad odpowiednią nazwą i w końcu po przeanalizowaniu wielu nazw zdecydowałam się aby mój blog nosił nazwę: „Kosmetykomaniaczka82”. Przez długi czas sama przeglądałam, czytałam blogi innych dziewczyn i doszłam do wniosku, że warto spróbować i samej zacząć pisać. Swojej decyzji nie żałuję. 

        Mój blog kosmetyczny jest dla mnie odskocznią od życia codziennego gdzie mogę skupić się na tym co lubię najbardziej czyli kosmetykach. Testowanie i polecanie Wam kosmetyków sprawia mi czystą przyjemność. 

    Dodatkowo jeszcze takim „zapalnikiem” do stworzenia bloga kosmetycznego jest w pewnym sensie moje obecne wykształcenie a mianowicie to iż zdecydowałam się pójść na studia na kierunku Kosmetologia.

Komentarze

Popularne posty